Perioada de garanție
Reparațiile sau înlocuirea produselor aflate în garanție vor fi efectuate în termen de maximum 15 zile de la data predării, în condițiile art. 11(4) din legea 449/2003, dacă se confirmă faptul că defectul nu este imputabil consumatorului.
Garanția nu include deteriorările provocate bijuteriilor din cauza neglijenței, a accidentelor, a utilizării necorespunzătoare a acestora sau a altor factori externi care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.
Drepturile consumatorului sunt conforme cu OUG nr. 140/2021. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție.
Bijuteriile SORELLY sunt verificate și marcate în conformitate cu legislația în vigoare, sub îndrumarea și controlul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor - Direcția pentru Metale Prețioase.
Marca de titlu pentru aur: 585 pentru 14 karate / 750 pentru 18 karate etc.
Marca de titlu pentru argint: 925
Marca de garanție proprie, înregistrată la ANPC: BC02
Bijuteriile marca Sorelly se caracterizează prin design și calitate excelentă.
Garanția acoperă defectele ascunse de fabricație și de materie primă în condiții de utilizare corespunzătoare.
Garanția noastră nu acoperă pierderea pietrelor prețioase. În această situație, vom repara bijuteria după achitarea de către CLIENT a contravalorii pietrei prețioase cu care va fi înlocuită.
Recomandări și sfaturi de îngrijire pentru bijuterii
- Nu purtați bijuteriile în timpul somnului și încercați să le depozitați în cutii sau săculeți speciali.
- Feriți bijuteriile de lovituri, zgârieturi și nu le îndoiți! Evitați purtarea lor în timp ce practicați sporturi sau muncă fizică.
- Purtați cu grijă bijuteriile care conțin pietre / perle / ceramică etc, deoarece montura acestora poate să nu reziste șocurilor mecanice.
- Ștergeți bijuteriile cu ajutorul unor materiale moi, care nu lasă zgârieturi. Evitați materialele abrazive.
- Clorul este cel mai mare dușman al bijuteriilor. Evitați contactul cu substanțele chimice deoarece există posibilitatea ca acestea să erodeze metalul. De asemenea, evitați purtarea bijuteriilor atunci când mergeți la piscină sau când utilizați produse de curățenie pe bază de clor.
- Metalul prețios (aurul și argintul) își poate pierde strălucirea în timp dacă intră în contact cu anumiți agenți precum parfumul, apa sărată, creme de piele, spray-uri pentru păr sau clor. Vă rugăm să evitați contactul bijuteriilor cu aceste substanțe.
- Vă recomandăm ca bijuteriile să fie examinate și curățate de către un bijutier profesionist cel puțin de două ori dată pe an.
Garanția asigură drepturile consumatorului conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și conform OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
Cauze care atrag pierderea Garanției
- Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare și îngrijire a produsului achiziționat.
- Executarea unor intervenții (reparare/modificare) neautorizate asupra produselor achiziționate de către CLIENT, personal sau prin intermediul unor alte persoane / ateliere altele decât SORELLY.
- Pierderea facturii și / sau a certificatului de garanție.
Condiții de RETUR
Conform Ordonanței nr. 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice din momentul primirii produsului sau produselor pentru a începe procesul de retur și poate solicita returnarea sumei de bani. În acest caz, suma rambursată se referă strict la costul produsului, fără taxele de expediere.
Plata transportului pentru retur sau a produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului.
Returul este acceptat pentru produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factură, certificat de calitate și toate accesoriile aferente.
Dacă dorești să returnezi un produs care a beneficiat de o ofertă promoțională de tip articol/accesoriu gratuit, toate acestea trebuie returnate împreună pentru a primi o rambursare. Rambursarea nu este posibilă dacă articolul/accesoriul oferit gratuit nu se returnează împreună cu produsul comandat.
Atenție! Dacă mărimea produsului nu este potrivită pentru tine sau îți dorești un alt produs, nu putem face schimb de produse. Poți returna produsul comandat în termen de 14 zile de la data primirii acestuia și vei primi banii înapoi în cont, iar ulterior, oricând îți dorești, poți plasa o nouă comandă cu mărimea sau produsul dorit.
Nu este acceptat returul în următoarele situații:
- Dacă produsul (inclusiv accesoriile) este deteriorat după deschidere din cauza responsabilității clientului (daune, distrugere etc.)
- Pentru produsele efectuate la comandă / personalizate (de exemplu, gravarea numelui dvs. pe suprafața produsului)
- Dacă produsele prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice (nesemnalate ca și defecte de fabricație in primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă intervenții neautorizate.
- În cazul în care valoarea produsului este afectată deoarece produsul a fost nedepozitat corespunzător.
- Dacă unele componente ale produsului (pietre, zale, închizători etc) s-au pierdut sau lipsesc
- Servicii care au fost comandate de client și au fost executate cu acordul acestuia
Sunt exceptate de la retur lingourile și monedele din aur și argint, conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, Capitolul II, Art. 10, litera b.).
Cum se efectuează returul?
SORELLY îți pune la dispoziție mai multe opțiuni de a returna produsul.
Opțiunea 1: Completând Formularul de Retur
- Trimite-ne o solicitare de retur pe comenzi@bijuteriasorelly.ro . Dacă îți este mai ușor, ne poți contacta de luni până vineri între orele 08:00 – 16:00 la unul din numerele de telefon: 0745 580 172 / 0751 746 506 pentru a ne solicita returul.
- Descarcă și completează formularul de retur de aici și pune-l în colet. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți completa formularul de mână pe o foaie albă. Nu uita de factură, certificatul de calitate și accesoriile produsului returnat, dacă acestea există.
- Accesează https://retur.fancourier.ro/, caută SORELLY și cheamă curierul la tine, când ai disponibilitate. Taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Dacă nu te descurci, contactează-ne și vom chema noi un curier la adresa specificată de tine.
- Ambalează produsele pe care dorești să le returnezi astfel încât acestea să nu se deterioreze în timpul transportului. Este recomandată introducerea bijuteriilor în cutiile de cadou sau săculeții furnizați, iar acestea să fie învelite în folie cu bule. Produsele, împreună cu factura, formularul de retur și certificatul de calitate se adaugă apoi în cutia de carton de curierat în care a venit produsul.
- Înmânează coletul către curierul FAN Courier care va lipi AWB-ul pe colet și îți va oferi o chitanță de confirmare a expedierii coletului. Te rugăm să păstrezi chitanța până la finalizarea procesului de retur și rambursare.
- Rambursarea banilor se va face prin transfer bancar într-un cont valid de România specificat de tine în formular, în termen de 14 zile de la data primirii produselor la sediul nostru. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua numai prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
Pentru situațiile în care există o neconcordanță între produsele comandate și cele livrate, costurile de retur vor fi suportate de către SORELLY. După ce produsul este returnat, vei primi rambursarea sumei în maximum 14 zile.
Opțiunea 2:
Creează-ți singur cererea de retur utilizând platforma noastră.
- Conectează-te la contul tău aici:
- În câmpul E-mail, introdu adresa ta de e-mail, apoi apasă pe Continuare.
- În contul tău de e-mail, deschide e-mailul de verificare trimis de magazinul nostru și copiază codul din șase cifre inclus în e-mail.
- Revino la magazinul online, apoi introdu codul de verificare din șase cifre.
- Selectează comanda pentru care dorești să trimiți returul.
- Dacă în comanda ta se află mai multe articole, atunci selectează doar articolul/articolele pe care dorești să le returnezi.
- Selectează un motiv pentru returnare și adaugă o notă pentru magazin care să conțină contul IBAN în care dorești să ți se ramburseze suma. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua numai prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
- Apasă clic pe Solicitare Retur.
După ce primim cererea de retur, un consultant SORELLY te va contacta și veți stabili data și ora la care un curier de la FAN Courier va prelua returul. Costul returului este suportat de către client. Nu uita să completezi formularul de retur de aici și să îl pui în colet. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți completa formularul de mână pe o foaie albă. Nu uita de factură, certificatul de calitate și accesoriile produsului returnat, dacă acestea există.
Pentru situațiile în care există o neconcordanță între produsele comandate și cele livrate, costurile de retur vor fi suportate de către SORELLY. După ce produsul este returnat, vei primi rambursarea sumei în maximum 14 zile.
Adresa sediului nostru principal este: Strada 9 mai nr. 82-84, cod poștal 600065, Bacău, România.
În cât timp poți efectua returul?
Clienții noștri beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru retur la toate comenzile online.
În cazul în care ai primit un diferit produs decât cel comandat, te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp și să returnezi produsul, conform pașilor de retur de mai sus.
Cât costă returul?
Returul comenzilor poate fi efectuat cu ajutorul FAN Courier, care va stabili costul transportului. Costul returului comenzii este suportat de către client.
Ce produse nu pot fi returnate?
Returul este acceptat doar pentru produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factură, certificat de calitate și toate accesoriile aferente.
Produsele personalizate sau care au fost create / modificate la cererea clientului nu se pot returna.
Lingourile si monedele din aur sau argint nu pot fi returnate, conform Ordonanței Guvernului nr. 130/2000, Capitolul II, Art. 10, litera b.), deoarece produsele furnizate sunt dependente de fluctuațiile pieței financiare, prin urmare constituie o excepție de la acest drept.
Cum vei primi înapoi contravaloarea comenzii?
Contravaloarea comenzii va fi rambursată:
- prin transfer bancar în contul IBAN comunicat de către client dacă plata comenzii a fost efectuată cu numerar la livrare;
sau
- direct pe cardul cu care a fost efectuată plata pe website,
în termen de maxim 14 zile de la confirmarea returului. Costul returului este suportat de către client.
Protecția datelor cu caracter personal
Prin completarea și semnarea cererii de retur, sunteți de acord, în mod expres și neechivoc, cu privire la colectarea și prelucrarea de către SC SORELLY-COM SRL a informațiilor furnizate, stocarea și prelucrarea acestor date și în alte scopuri decât cele anterior menționate, respectiv: reclama, marketing și publicitate.